Vlastní velikost pozemků

JAK MÍT V TS3 POZEMKY RŮZNÝCH VELIKOSTÍ

Dlouho jsem hledala, jak si změnit velikost pozemků v TS3. Například jsem mnohokrát potřebovala pozemek 40×40 nebo jsem měla nějaký úzký, ale dlouhý prostor, kam se žádný předdefinovaný pozemek nehodil.

Naštěstí jsem našla tohle a není to dokonce ani core-mod (nepřepisuje hru).

TADY

V prvním příspěvku od Inge je dole na stažení soubor „ijLotSizes.zip

Stáhněte si ho.

Dále budete potřebovat program s3pe, který můžete stáhnout TADY

Nainstalujte s3pe.

A pro chod toho všeho musíte mít .Net Framework 3.5 (ZDE)

POSTUP

1. Otevřete soubor „ijLotSizes.zip“ pomocí s3pe.

2. Zobrazí se vám okno. Na pravé straně budou XML sobory.

3. Označte „Simlogicial LotSizesTuning

[img]http://img839.imageshack.us/img839/4760/38998136.png[/img]

4. Klikněte na to pravým myšítkem a otevřete v notepadu.

5. To, co je na obrázku modře označené, musí zůstat tak, jak to je. Nepřepisujte to ani to nemažte.
6. Pod tohle zamodřené vložte to, co je níže a za X a Y dosaďte rozměry pozemku.
Tohle vložte pod to zamodřené:
<Sizes>
<Width>X</Width>
<Height>Y</Height>
</Sizes>
Já se rozhodla přidat pozemek o velikosti 50×50…
6b. Tohle můžete udělat několikrát (přidat tak mnoho různých velikostí)
7. Uložte to, ale neměňte formát (musí zůstat xml)
8. Zavřete s3pe
9. Přesuňte „ijLotSizes.zip“ do C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Mods\Packages
10. A je to 🙂
PS: Všechno je to práce Inge. Obrázky jsem udělala sama, protože jsem je nikde nenašla.
PPS: Mám TS3 se všemi datadisky a funguje to 🙂
Posted on 7.9.2012, in Návody and tagged , , , . Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

