Restaurace SZEGED Brno

Adresa: Burešova 2/4, Brno

Datum návštěvy: 23. 8. 2010

Restaurace kdesi v Brně. Mnohokrát jsem kolem ní procházela, ale na mapě se mi ji najít nepodařilo. Jednou jsem ale měla velký hlad a šla jsem zrovna okolo.

Je celkem pěkná a čistá. Jídelní lístek vyhovoval a ani fotbal v televizi nerušil. Byla jsem tam úplně sama. Objednala jsem si lososa E’ger s vařenými brambory (150 kč), kterého však neměli. Zdárně se jim ho však podařilo sehnat, což velmi oceňuji. Jídlo bylo výborné, to je bez debat.

 

 Výborné jídlo

 Příjemná obsluha

 

  Restaurace „z ruky“

 

Celkové hodnocení: 75 %

Posted on 7.9.2012, in Hodnocení restaurací and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

