Můj milý deníčku poprvé

Stránka byla zdárně založena. Zatím to vypadá vcelku zajímavě a uvidíme, jak se to vyvrbí. Důvodů založení bylo tolik, že to sem ani nebudu všechno vypisovat. Stejně by to nikoho nezajímalo.

Za nějakých čtrnáct dní nám začíná škola, takže snad budu mít čas (a náladu) psát. Doufám, že ano. Nedávno jsem dočetla Kingovo O Psaní a styděla jsem se, jak málo čtu a píšu. Hodně mě to nabudilo, takže jsem se pustila do klasiky – Robinsona a Větrné Hůrky. Hůrku jsem nedočetla (ale pořád ji mám u sebe a vážně ji plánuji dočíst).

Tohle ještě není tak úplně pravý deníček, jako „pokusný článek“. Chci sem psát různé úvahy a postřehy, protože mě často zaujme (častěji naštve) nějaký článek nebo tak a potřebuji se „vykecat“.

Howgh!

Posted on 7.9.2012, in Deníček, Psaní. Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

